1

NOTD


I just feel so exited about my new nail blog. My Youtube channel started out just for fun. Now after only 1 month being online with my vids, I allready have 266 subscribers! Amazing! I just want to thank you all for subsribing to my Youtube channel. I'm so thrilled and amazed about it. There for I thought, why not open a blog, so I can post more and more about my nail obsession. Certainly I did not know there were so many nail blogs out there! Just one big nail paradise! Loveee it!! I'm so happy...lol.

Ik ben zo enthousiast over mijn nieuwe nail blog. Mijn Youtube kanaal was ik gewoon begonnen voor de gein en na 1 maand heb ik al 266 subscribers! Gewoon ongelovelijk! Ik wil iedereen bedanken die een abonnement hebben genomen op mijn Youtube kanaal. Ik ben zo enthousiast en verbaasd erover. Daarom dacht ik, waarom geen blog openen voor mijn nagels, zodat ik meer en meer post online kan gooien over mijn nagel obsessie. Ik wist ook niet dat er zoveel nagel blogs waren! Eén en al nagel paradijs! Loveee it! Ik ben zo gelukkig...lol.

On the first picture you can see my NOTD. I just had some fun with a few colors of OPI and a black striper from LA Colors. OPI colors I've used are: Chocolate Moose, Elephantastic and You don't know Jacques (my favorite OPI color). I hope you all have a lovely day and life your dreams! xox

Op de eerste foto zie je een foto van mijn NOTD. Ik heb wat lol gehad met een paar OPI kleuren en een black striper van LA Colors. De OPI kleuren die ik heb gebruikt zijn: Chocolate Moose, Elephantastic and You don't know Jacques (mijn favoriete OPI kleur). Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige dag hebben en leef je dromen! xox

In the vid I'm showing you how you can easily do this design yourself.

1 reacties:

The Real Housewife of Cook County said...

you have great nail designs! I love the youtube channel too.

Post a Comment

 
Copyright © Nails 4 stars

The "Urban Elements" theme by: Press75.com

Blogger templates Intro Blogger